🕓 пн - пт 9:00-18:00 ✉ sales@kt.kiev.ua

Яка тривалість гарантії на продукцію Kingston? Де можна ознайомитися з умовами гарантії?

 

Заява Kingston про обмежену гарантію

Нижче приведена повна інформація стосовно гарантійних зобов'язань Kingston.
Ви можете швидко перейти до потрібного розділу, обравши необхідну тему з нижченаведеного списку:
 

 

• Термін дії гарантії
• Безкоштовна технічна підтримка
• Процедура і вимоги щодо заяви гарантійної претензії
• ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ПРО ВІДМОВУ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ


Компанія Kingston гарантує усім користувачам своєї продукції відсутніть дефектів у компонентах та виробах, що використовуються. У відповідності з умовами і обмеженнями, викладеними нижче, компанія Kingston, на свій розсуд, виконує ремонт або заміну своєї продукуції, що виявилась дефектною з причини неналежного виготовлення або використаних матеріалів.

Відремонтовані компоненти або продукція на заміну дефектної надаються компанією Kingston на основі обміну на нову або повторно випробувану продукцію. Уся повторно перевірена продукція проходить тестування щодо забезпечення її функціональної відповідності новій продукції. Якщо компанія Kingston не буде мати можливості відремонтувати або замінити продукцію, вона відшкодує або зарахує поточну вартість продукції за ціною, наявною на момент подачі претензії, або по ціні купівлі (дивлячись по тому, що менше). Для визначення дати і вартості першопочаткового придбання продукції необхідно надати підтвердження купівлі.

Дана обмежена гарантія не розповсюджується на будь-які пошкодження продукції, що стались внаслідок невірного встановлення, нещасного випадку, невірного користування, невірного використання, стихійного лиха, недостатньої або надлишкової подачі електричного живлення, аномальних механічних умов або умов навколишнього середовища, а також будь-якого несанкціонованого демонтажу, ремонту або модифікації. Дана обмежена гарантія не може бути застосована у наступних випадках: коли продукт не використовувався у відповідності з супровідними інструкціями, або коли продукт не використовувався по його цільовому призначенню. Дана обмежена гарантія також не розповсюджується на будь-яку продукцію, на якій ідентифікаційна інформація була змінена, знищена або видалена, для якої були порушені правила завантаження-вивантаження або пакування, яка була продана як така, що була у використанні або повторно продана з порушенням експортних правил США та інших експортних правил.

Дана обмежена гарантія розповсюджується тільки на ремонт, заміну, повернення сплашених грошових коштів або знижку для дефектної продукції Kingston, як вказано вище. Компанія Kingston не несе жодної відповідальності і не розповсюджує гарантію на будь-які пошкодження або збитки, що виникли внаслідок втрати, пошкодження чи руйнування вмісту або даних, або витрати, пов'язані з визначенням джерела системних проблем або зняттям, обслуговуванням чи встановленням продукції компанії Kingston. Ця гарантія не охоплює програмне забезпечення сторонніх виробників, приєднуєме обладнання або зберігаємі на пристрої дані. Тому компанія Kingston не несе відповідальності за будь-які збитки та пошкодження, що можна віднести на рахунок стороннього програмного забезпеченння, приєднуємого обладнання або зберігаємих даних. У разі висунення претензії єдиним зобов'язанням компанії Kingston буде надання згоди на відшкодування або заміну обладнання.

Термін дії гарантії

Пожиттєва гарантія на продукцію:

Ця гарантія охоплює наступну продукцію Kingston протягом усього терміну її експлуатації:

Модулі пам'яті ValueRAM®, HyperX®, реалізуємі у роздріб модулі пам'яті, а також модулі пам'яті Kingston для конкретних систем; картки пам'яті (наприклад, Secure Digital, Secure Digital HC та XC, CompactFlash, MultiMediaCard, SmartMedia, за виключенням карток пам'яті microSD Industrial Temp) та адаптери.

П'ятирічна гарантія:

Дана гарантія строком на п'ять років з моменту придбання кінцевим користувачем розповсюджується на наступну продукцію Kingston

USB-накопичувачі DataTraveler® (за виключенням DataTraveler® Workspace), USB-накопичувачі IronKey®, SSDNow® KC100 (твердотільні накопичувачі) та картки пам'яті microSD Industrial Temp.

Гарантія на продукцію на основі п'яти років з моменту придбання або залишившогося терміну служби SSD:

Вказана продукція Kingston підлягає дії даної гарантії на один з наступних періодів, в залежності від того, що відбудеться раніше: (i) п'ять років з моменту придбання кінцевим користувачем або (ii) до моменту, коли використання накопичувача, виміряне реалізацією атрибуту SMART 231 Kingston “SSD Life Remaining” (залишившийся термін служби SSD) досягне нормалізованого значення одиниці (1), відображуємого Kingston SSD Manager (KSM): SSDNow® DC400 , SSDNow® KC400 та SSDNow® M.2 серії G.2 (SM2280SEG2) та SSD серії DCP1000*.

*Що стосується SSD серії DCP1000, то якщо на одному або декількох з чотирьох (4) окримих накопичувачів SSDNow® M.2, з яких складається DCP1000, індикатор зносу показує значення один (1), дана гарантія більше не розповсюджується на цей пристрій.

Kingston SSD Manager (KSM) визначений у технічних характеристиках продукції і може бути отриманий безкоштовно на веб-сайті Kingston за адресою kingston.com/SSDmanager. Новий невикористаний продукт має значення індикатору зносу, що дорівнює ста (100), а продукт, що досяг межі зносу циклу запису-зтирання, має значення індикатору зносу, що дорівнює одиниці (1).

Трирічна гарантія:

Дана гарантія строком на три роки з моменту першопочаткової купівлі кінцевим користувачем розповсюджується на наступну продукцію Kingston: DataTraveler 2000, HyperX SSD (FURY, Savage та Predator) SSDNow® (Solid State Drives), за вийнятком SSDNow® DC400, SSDNow® KC100, SSDNow® KC400, SSDNow® S200/30GB, SSDNow® SMS200/30GB, SSDNow® UV300, SSDNow® UV400, SSDNow® DCP1000 та накопичувачі SSDNow® M.2 серии G.2 (SM2280SEG2).

Гарантія на продукцію на основі трох років з моменту придбання або залишившогося терміну служби SSD:

Вказана продукція Kingston потрапляє під дану гарантію на один з наступних періодів, в залежності від того, що станеться раніше: (i) три роки з моментк першопочаткової купівлі кінцевим користувачем або (ii) до моменту, коли використання накопичувача, виміряне реалізацією атрибуту SMART 231 Kingston “SSD Life Remaining” (залишившийся строк служби SSD) досягне нормалізованого значення одиниці (1), відображаємого Kingston SSD Manager (KSM): SSD серії SSDNow® UV300

Kingston SSD Manager (KSM) визначений у технічних характеристиках продукції і може бути отриманий безкоштовно на веб-сайті Kingston за адресою kingston.com/SSDmanager. Новий невикористаний продукт має значення індикатору зносу, що дорівнює ста (100), а продукт, що досяг межі зносу циклу запису-зтирання, має значення індикатору зносу, що дорівнює одиниці (1).

Дворічна гарантія:

Дана гарантія строком на два роки з моменту першопочаткової купівлі кінцевим користувачем розповсюджується на наступну продукцію Kingston: SSDNow® S200/30GB, SSDNow® SMS200/30GB, DataTraveler® Workspace, MobileLite® Wireless – Gen 3, MobileLite® Wireless - Gen 2, пристрій для зчитування карток пам'яті MobileLite®, пристрій для зчитування карток пам'яті microSD, гарнітура HyperX™ Cloud (за вийнятком безкоштовної рекламної продукції, вкладеної в упаковку), килими для миші HyperX™, клавіатура HyperX™, миші HyperX™ та продукція, що випущена по програмі виготовлення на замовлення Kingston. Для продукції у рамках програми виготовлення на замовлення Kingston повернення грошевих коштів можливий тільки протягом дворічного гарантійного строку. У деяких випадках Kingston може у якості варіанту обрати заміну несправної продукції, що випущена по програмі виготовлення на замовлення Kingston, на функціонально аналогічну продукцію.

Річна гарантія:

Дана гарантія строком на один рік з моменту першопочаткової купівлі кінцевим користувачем розповсюджується на наступну продукцію Kingston: MobileLite® Wireless-Gen.1, MobileLite® Reader, встановочний комплект DataTraveler®, Wi-Drive®, TravelLite® SD/MMC Reader та HyperX™ Fan.

Гарантія на шість місяців:

Дана гарантія строком на шість місяців з моменту першопочаткової купівлі кінцевим користувачем розповсюджується на наступну продукцію Kingston: Аксесуари гарнітур HyperX™ Cloud, Core та Cloud II, що складаються зі зйомних мікрофонів, чашок, блоків керування, подвійних подовжувальних кабелів 3,5мм, подовжувальних кабелів для ПК, розділювальних кабелів гарнітури, адаптерів гарнітури для літаків та чохлів.

Гарантія на 90 днів:

Дана гарантія строком на один рік з моменту першопочаткової купівлі кінцевим користувачем розповсюджується на наступну продукцію Kingston: повторно сертифіковані гарнітури HyperX™.

У разі, якщо виробництво пристрою припинено, компанія Kingston на свій розсуд або відремонтує пристрій, або замінить його на аналогічний пристрій, або відшкодує вартість, вибравши найменше з ціни купівлі та поточної вартості пристрою.

На відремонтовані та замінені вироби ця обмежена гарантія буде продовжувати розповсюджуватись протягом залишившогося гарантійного терміну першопочаткової гарантії або 90 (дев'яносто) днів, дивлячись по тому, що є тривалішим періодом.

Ця обмежена гарантія надається лише кінцевому користувачу, скоївшиму першопочаткову купівлю, на строк гарантії пристрою, вказаний у даному документі. Ця обмежена гарантія не може бути передана. Продукція, придбана як частина комплекту, може бути повернена повним комплектом для відповідності умовам гарантії.

Безкоштовна технічна підтримка

Якщо Ви маєте проблеми при встановленні або використанні продукції Kingston, то можете зв'язатись з відділом технічної підтримки Kingston перед переданням Вашої системи на технічне обслуговування.

Для отримання технічної підтримки через інтернет відвідайте веб-сайт kingston.com/support.

Kingston також надає безкоштовну технічну підтримку англійською мовою покупцям своєї продукції в усьому світі.

США та Канада:

Зі службою технічної підтримки Kingston у США та Канаді можна зв'язатись за телефоном +1 (714) 435-2639 або безкоштовно за наступним телефоном: +1 (800) 435-0640.

Європа, Ближній Схід та Африка:

У службу технічної підтримки компанії Kingston у Європі, Ближньому Сході та Африці, за виключенням країн, вказаних у іншому місці, можна звернутись за телефоном +44 (0) 1932 738888; або для отримання списку телефонних номерів, що діють в кожній з країн, зайдіть на сайт kingston.com/en/company/contacts.

Азія:

У службу технічної підтримки компанії Kingston у Азії можна звернутись напряму, зателефонувавши:

Дзвінок з Австралії: 1800-620-569, безкоштовно
Дзвінок з Нової Зеландії: 0800-546-478, безкоштовно
Дзвінок з Китаю: 800-810-1972, безкоштовно
Дзвінок з Гонконгу: 800-900478, безкоштовно
Дзвінок з Індії: 1-860-233-4515, платний (з понеділка по суботу, з 9:30 до 17:00)
Дзвінок з Японії: 00531-88-0018, безкоштовно
Дзвінок з Малайзії: 1800-812078, безкоштовно
Дзвінок з Сінгапуру: 800-8861042, безкоштовно
Дзвінок з Тайваню: 0800-666-200, безкоштовно
Дзвінок з Таїланду: 001800-861-0018, безкоштовно
Дзвінки з інших країн Азії: +886-3-500-1715, оплата згідно діючого тарифу країни.

Процедури та обов'язкові умови подачі гарантійної претензії

Щоб скористатись гарантійним обслуговуванням, Ви можете повернути несправну продукцію авторизованому дилеру або дистриб'ютору Kingston, у якого Ви придбали цю продукцію Kingston. Перед тим як повертати продукцію, підтвердіть умови її повернення. Як правило, до повертаємої продукції необхідно додати ідентифікаційну інформацію, включаючи номер моделі та серійний номер (якщо можливо) з детальним описом проблеми, з якою Ви зіткнулись у ході експлуатації. У деяких випадках необхідно буде надати підтвердження купівлі. Усі повернені деталі та продукти у ході заміни або повернення коштів становляться при отриманні власністю Kingston. Kingston візьме на себе усі розходи по доставленню Вам відремонтованої або заміненої продукції.

Сполучені Штати:

У США Ви можете повернути продукцію безпосередньо у сервісний центр Kingston, попередньо отримавши від Kingston номер для гарантійного повернення (RMA). Номер RMA можна отримати, відвідавши веб-сайт kingston.com/support або зателефонувавши до служби підтримки Kingston за телефоном +1 (714) 438-1810 або +1 (800) 337-3719. При поверненні модулів пам'яті ValueRAM зв'яжіться зі службою підтримки за телефоном +1 (800) 435-0640 для отримання номера RMA.

Отримавши номер гарантійного повернення від компанії Kingston, Ви зобов'язані протягом 30 (тридцяти) днів відправити продукцію до служби підтримки клієнтів Kingston Technology за адресою 17665-A Newhope Street, Fountain Valley, CA 92708, USA/США. Ви несете відповідальність за розходи по страхуванню та транспортуванню повертаємої продукції. Відправляєма до сервісного центру продукція має бути належним чином упакована для запобігання пошкодженням. На видному місці упаковки Ви зобов'язані вказати номер гарантійного повернення (RMA), отриманний від Kingston. Якщо Ви відправите продукцію до сервісного центру без чітко вказаного на видному місці упаковки номеру RMA, вона буде повернена Вам нерозпакованою.

Європа, Ближній Схід та Африка:

У Європі, Ближньому Сході та Африці, якщо Ви не можете повернути продукцію по місцю першопочаткової купівлі або авторизованому дилеру чи дистриб'ютору, компанії Kingston, у якого Ви придбали продукцію, Ви маєте право повернути продукцію безпосередньо до сервісного центру компанії Kingston, спочатку отримавши від компанії Kingston номер для гарантійного повернення (RMA). Номер RMA отримують на сайті kingston.com/en/support. При деяких обставинах ми маємо право вимагати підтвердження купівлі.

Після отриманя номеру RMA від компанії Kingston Ви зобов'язані протягом 30 (тридцяти) днів відправити продукцію до компанії Kingston Technology Europe Co LLP за адресою Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK. Ви несете відповідальність за розходи по страхуванню та транспортуванню повертаємої продукції. Відправляєма до сервісного центру продукція має бути належним чином упакована для запобігання пошкодженням. На видному місці упаковки Ви зобов'язані вказати номер гарантійного повернення (RMA), отриманний від Kingston. Якщо Ви відправите продукцію до сервісного центру без чітко вказаного на видному місці упаковки номеру RMA, вона буде повернена Вам нерозпакованою.

Азіатсько-тихоокеанський регіон:

Якщо Ви знаходитесь у Азії, будь ласка, оберіть регіон, що найбільш точно відповідає Вашому географічному місцезнаходженню. Знаходячись у Тайвані, Ви можете або повернути несправну продукцію нашому місцевому дистриб'ютору, у наш сервісний центр, або ж подати замовлення на повернення за допомогою веб-сайту. Знаходячись у Китаї, Ви можете подати замовлення на повернення через авторизованого дистриб'ютора або авторизований сервісний центр. Перелік сервісних центрів у Китаї можна дізнатись на сайті legacy.kingston.com/china/support/center/network.htm.

Якщо Ви знаходитесь у будь-якій іншій азіатській країні, будь-ласка, зв'яжіться з Вашим місцевим дистриб'ютором або дилером, щоб узгодити дозвіл на повернення матеріалів (Return Material Authorization, RMA).

Після отримання номеру RMA від компанії Kingston Ви зобов'язані протягом 3 (трох) днів відіслати пристрій за адресою: Kingston Technology Far East Corp. 4F., No. 8, Kedung 3rd Road, Chunan, Miaoli, Taiwan 35053, ROC. Ви несете відповідальність за розходи по страхуванню та транспортуванню повертаємої продукції. Відправляєма до сервісного центру продукція має бути належним чином упакована для запобігання пошкодженням. На видному місці упаковки Ви зобов'язані вказати номер гарантійного повернення (RMA), отриманний від Kingston. Якщо Ви відправите продукцію до сервісного центру без чітко вказаного на видному місці упаковки номеру RMA, вона буде повернена Вам.

Повертаєма продукція стає власністю компанії Kingston. Kingston бере на себе розходи по доставленню Вам відремонтованої та заміненої продукції.

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ПРО ВІДМОВУ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

НАСКІЛЬКИ ЦЕ ДОЗВОЛЕНО ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ, ВИЩЕПЕРЕЛІЧЕНЕ Є ПОВНОЮ ГАРАНТІЄЮ НА ПРОДУКЦІЮ KINGSTON ТА ЗАМІНЮЄ СОБОЮ УСІ ІНШІ ГАРАНТІЇ ТА ЗАЯВИ У УСТНІЙ ЧИ ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ. ОКРІМ ТИХ ГАРАНТІЙ, ЩО ВИКЛАДЕНІ ВИЩЕ, KINGSTON НЕ ДАЄ НІЯКИХ ІНШИХ ГАРАНТІЙ НА СВОЮ ПРОДУКЦІЮ І ВІДХИЛЯЄ БУДЬ-ЯКІ ГАРАНТІЇ, ЩО НЕ ЗАЯВЛЕНІ У ДАНОМУ ДОКУМЕНТІ, У ТОМУ ЧИСЛІ, У РАМКАХ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, БУДЬ-ЯКІ ГАРАНТІЇ, ЩО МОЖУТЬ БУТИ ПЕРЕДБАЧЕНІ У НАЦІОНАЛЬНИХ, ДЕРЖАВНИХ, ПРОВІНЦІЙНИХ ЧИ МІСЦЕВИХ ЗАКОНАХ, ВКЛЮЧАЮЧИ БУДЬ-ЯКІ УЯВНІ ГАРАНТІЇ НЕПОРУШЕННЯ ПРАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ПРИДАТНОСТІ ДЛЯ ПРОДАЖУ АБО ВИКОРИСТАННЯ З ОСОБЛИВОЮ МЕТОЮ. УСІ ГАРАНТІЇ, ВИРАЖЕНІ У ЯВНІЙ ФОРМІ АБО УЯВНІ, ОБМЕЖУЮТЬСЯ ВИЩЕПЕРЕЛІЧЕНИМИ ТЕРМІНАМИ. У ДЕЯКИХ ДЕРЖАВАХ ТА ІНШИХ ЮРИСДИКЦІЯХ ВИКЛЮЧЕННЯ УЯВНИХ ГАРАНТІЙ АБО ОБМЕЖЕННЯ ТЕРМІНУ ЇХ ДІЇ НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ, ТОМУ ВИЩЕВКАЗАНІ ОБМЕЖЕННЯ, МОЖЛИВО, ВАС НЕ СТОСУЮТЬСЯ.

ПРОДУКЦІЯ KINGSTON НЕ МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИСЬ У ЯКОСТІ ВІДПОВІДАЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ У СИСТЕМАХ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, А ТАКОЖ У ТИХ ВИПАДКАХ, КОЛИ ВІДМОВА АБО ЗБІЙ ПРОДУКЦІЇ МОЖЕ ПРИЗВЕСТИ ДО НЕЩАСНОГО ВИПАДКУ АБО ЛЕТАЛЬНОГО РЕЗУЛЬТАТУ. KINGSTON НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА БУДЬ-ЧИЮ СМЕРТЬ, А ТАКОЖ ШКОДУ ЧИ ЗБИТКИ, НАНЕСЕНІ ЛЮДЯМ ЧИ МАЙНУ, ТА НАСТАЛИ У РЕЗУЛЬТАТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОДУКЦІЇ KINGSTON У БУДЬ-ЯКОМУ ОБЛАДНАННІ, ВКЛЮЧАЮЧИ ОБЛАДНАННЯ ВІЙСЬКОВОГО ЧИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ ТА ЗАПОБІГАННЯ ЛИХАМ.

ЗАГАЛЬНИЙ РОЗМІР ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ KINGSTON ПО ЦІЙ ТА БУДЬ-ЯКИМ ІНШИМ ГАРАНТІЯМ, ЯВНИМ ЧИ УЯВНИМ, ОБМЕЖУЄТЬСЯ РЕМОНТОМ, ЗАМІНОЮ ПРОДУКЦІЇ АБО ПОВЕРНЕННЯМ ГРОШЕЙ. РЕМОНТ, ЗАМІНА АБО ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ Є ЄДИНИМ ТА ВИКЛЮЧНИМ ЗАСОБОМ ВРЕГУЛЮВАННЯ У РАЗІ ПОРУШЕННЯ УМОВ ГАРАНТІЇ АБО ІНШИХ ПРАВОВИХ НОРМ. НАСКІЛЬКИ ЦЕ ДОЗВОЛЕНО ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ, KINGSTON НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД ПОКУПЦЕМ АБО КІНЦЕВИМ КОРИСТУВАЧЕМ ПРОДУКЦІЇ KINGSTON ЗА ЗБИТКИ, РОЗХОДИ, ВТРАТУ ДАНИХ, ВТРАЧЕНІ ПРИБУТКИ, ВТРАЧЕНУ ЕКОНОМІЮ ТА ІНШІ ПОБІЧНІ АБО НЕПРЯМІ ЗБИТКИ, ЩО НАСТАЛИ У РЕЗУЛЬТАТІ КУПІВЛІ, ВИКОРИСТАННЯ ЧИ НЕМОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОДУКЦІЇ KINGSTON, НАВІТЬ ЯКЩО КОМПАНІЯ KINGSTON БУЛА ПОПЕРЕДЖЕНА ПРО МОЖЛИВІСТЬ ТАКИХ ЗБИТКІВ. У ДЕЯКИХ ДЕРЖАВАХ ТА ІНШИХ ЮРИСДИКЦІЯХ ВИКЛЮЧЕННЯ АБО ОБМЕЖЕННЯ ПОБІЧНИХ ЧИ НЕПРЯМИХ ЗБИТКІВ НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ, ТОМУ ВИЩЕПЕРЕЛІЧЕНІ ВИКЛЮЧЕННЯ АБО ОБМЕЖЕННЯ, МОЖЛИВО, ВАС НЕ СТОСУЮТЬСЯ. ЦЯ ОБМЕЖЕНА ГАРАНТІЯ НАДАЄ ВАМ ПЕВНІ ЮРИДИЧНІ ПРАВА, ОКРІМ ЯКИХ У ВАС МОЖУТЬ БУТИ І ІНШІ ПРАВА, ЩО ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ДЕРЖАВИ ТА ЮРИСДИКЦІЇ.

У ВІДНОШЕННІ ГРОМАДЯН КРАЇН, ЩО Є ЧЛЕНАМИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: ЯКЩО ЦЯ ПРОДУКЦІЯ ПРИДБАНА КОРИСТУВАЧЕМ, А НЕ У ХОДІ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЦЯ ГАРАНТІЯ Є ДОПОВНЕННЯМ ДО ВАШИХ ЗАКОННИХ ПРАВ У ВІДНОШЕННІ ДЕФЕКТНОЇ ПРОДУКЦІЇ. ІНФОРМАЦІЮ ПО СВОЇМ ЗАКОННИМ ПРАВАМ МОЖНА ОТРИМАТИ У СВОЄМУ МІСЦЕВОМУ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ. ЦЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ПРО ВІДМОВУ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НЕ ОЗНАЧАЄ ОБМЕЖЕННЯ АБО ВИКЛЮЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ KINGSTON ЗА НЕЩАСНІ ВИПАДКИ АБО ЛЕТАЛЬНИЙ РЕЗУЛЬТАТ, ЩО НАСТАЛИ У РЕЗУЛЬТАТІ НЕОБЕРЕЖНОСТІ АБО СВІДОМОГО УВЕДЕННЯ В ОМАНУ.