🕓 пн - пт 9:00-18:00 ✉ sales@kt.kiev.ua

Я встановив пам'ять в ноутбук, але комп'ютер не завантажується або не розпізнає пам'ять. Як мені вирішити цю проблему?

По-перше, перевірте, що в ноутбуці встановлений правильний тип пам'яті.
Самостійно можна перевірити за допомогою конфігураторів Kingston або Transcend.
Або можете відправити нам запит (запити обробляються в робочі дні з 9:00 до 18:00).

Переконавшись, що в комп'ютері встановлено правильний тип пам'яті, виконайте наступні дії.

Перед установкою пам'яті вимкніть ноутбук, відїєднайте акумулятор і від'єднайте кабель живлення.
Повторно встановіть модуль пам'яті в гніздо, вирівнявши і натиснувши на нього, щоб зафіксувати (до щолчка). Під'єднайте акумулятор і кабель живлення, завантажте комп'ютер.

Якщо ви правильно встановили рекомендовану пам'ять, але комп'ютер як і раніше не завантажується або не може розпізнати пам'ять, може знадобитися завантаження нової версії BIOS з веб-сайту виробника вашого комп'ютера.

Примітка. Виробник оперативної пам'яті не несе ніякої відповідальності за будь-які проблеми, пов'язані з перепрограмуванням BIOS. Перепрограмування BIOS є всього лише одним з варіантів усунення несправностей. Клієнти компанії, що виконують перепрограмування BIOS, роблять це на свій страх і ризик. Всі інструкції по оновленню BIOS надаються виробником комп'ютера або стороннім виробником BIOS, а не виробником пам'яті.