🕓 пн - пт 9:00-18:00 ✉ sales@kt.kiev.ua

Гарантія АТ Вілк Електронік(GOODRAM)

Гарантія

 

§1

 

Гарантія АТ Вілк Електронік

 

Компанія АТ Вілк Електронік гарантує покупцю, що вироби, на які надається гарантія, будуть вільні від дефектів, дефектів матеріалів та виконання, що виникли в ході виробничого процесу, а також відповідають зазначеній специфікації і підходять для використання відповідно до інструкції. У разі визнання товару дефектним або виявлення неправильної його роботи, Компанія АТ Вілк Електронік здійснить ремонт виробу або замінить його на продукт вільний від дефектів у відповідності з наведеними нижче умовами гарантії. Гарантія надається безпосередньому покупцю виробу АТ Вілк Електронік і не підлягає передачі. Будь-які претензії, що стосуються виробів, які не відповідають умовам даної гарантії, можуть бути спрямовані тільки суб'єктом, який придбав даний товар безпосередньо в АТ Вілк Електронік. Кінцевий користувач виробу рекламацію направляє в місце його покупки. Клієнтів компанії Orange Polska просимо повідомляти про рекламації і зв'язуватися за адресою: serwisdlaorange@goodram.com. На продукцію компанії АТ Вілк Електронік поширюється довічна гарантія виробника, за винятком:

 

дисків SSD GOODRAM Thunder, на які надається 3-річна гарантія виробника;

дисків SSD GOODRAM Play і Play 2, на які надається 2-річна гарантія виробника; дисків SSD GOODRAM C Series, на які надається 3-річна гарантія виробника;

дисків SSD GOODRAM IRDM, на які надається 3-річна гарантія виробника;

дисків SSD GOODRAM IRDM PRO, на які надається 5-річна гарантія виробника;

дисків SSD GOODRAM IRDM ULTIMATE, на які надається 5-річна гарантія виробника; дисків HDD DataGO, на які надається 2-річна гарантія виробника; кардрідерів (microCARD) GOODRAM Card Reader, на які надається 2-річна гарантія виробника;

наборів GOODRAM All in One, на які надається 2-річна гарантія виробника, за винятком карти (microCARD), що входить в набір, на який надається довічна гарантія;

зовнішніх акумуляторів GOODRAM PBXX (тобто PB01, PB02 і т.д.), на які надається 2-річна гарантія виробника;

промислових виробів, на які надається річна гарантія.

 

У разі якщо договір продажу, що стосується поставки певних виробів, уточнює умови гарантії, в тому числі строк гарантії, іншим чином, ніж справжній документ, то вирішальними визнаються положення договору між АТ Вілк Електронік і покупцем.

 

§2

 

Врегулювання рекламації, сервісні умови

 

Будь-які претензії, що стосуються виробів, що не відповідають умовам даної гарантії, можуть направлятися тільки суб'єктом, який придбав виріб безпосередньо в АТ Вілк Електронік. Виріб, що підлягає рекламації, слід доставити в Сервіс АТ Вілк Електронік особисто, або перевізником (напр. Кур'єром). Доставка виробу, на який пред'являється рекламація, здійснюється за рахунок клієнта. Умовами прийняття рекламації Сервісом є:

 

  1. Додаток з переліком виробів, на які пред'являється рекламація.

  2. Додаток копії рахунків-фактур на покупку виробів в АТ Вілк Електронік, на які пред'являється рекламація.

  3. Доставка виробів, на які пред'являється рекламація, без пошкоджених гарантійних пломб.

  4. Доставка виробів в комплекті, в якому він був придбаний, тобто разом з усіма елементами набору (напр. пам'яті типу Dual Chanel - набір 2 модулів пам'яті).

  5. Доставка виробів, на які пред'являється рекламація, без чужих і додаткових ярликів, наклейок тощо, прикріпленими до виробу клієнтом.

  6. Доставка виробів, на які пред'являється рекламація, в оригінальній упаковці або в антистатичній упаковці, в разі доставки виробів, на які пред'являється рекламація, в Сервіс особисто, Сервіс підтверджує прийняття рекламації шляхом видачі документа прийому.

  7. В разі доставки виробів, на які пред'являється рекламація, перевізником (експедитором), Сервіс підтверджує прийняття рекламації шляхом підтвердження прийому посилки від відповідного перевізника.

 

Сервіс АТ Вілк Електронік попереджає, що:

 

      1. Не видає дублікат вищезгаданого документа прийому.

      2. Не несе відповідальність за наслідки, що виникли в разі втрати вищезгаданого документа.

АТ Вілк Електронік залишає за собою право повернути виріб, на які пред'являється рекламація, з Сервісу, а також відправити його покупцеві за його рахунок, якщо:

 

1. Покупець не дотримувався умов, зазначених в пункті 3.

2. Стан виробу відрізняється від зазначеного в документах

3. Посилка містить товар, який не був придбаний безпосередньо в АТ Вілк Електронік.

З'ясування можливих невідповідностей має відбутися протягом 2 робочих днів з моменту отримання виробів для рекламації. Повернення виробів, на які пред'являється рекламація, згаданих в п. 7 настає протягом 7 робочих днів або інший термін, узгоджений з заявником рекламації. Протягом 2 робочих днів клієнт може вносити заперечення стосовно стану повернутого виробу Сервісом АТ Вілк Електронік або підстав для повернення виробу. Дводенний термін рахується з дати отримання виробу після розгляду рекламації (одержувач ставить підпис на транспортній накладній).

§ 3

Врегулювання гарантії

Компанія АТ Вілк Електронік зобов'язується замінити або відремонтувати вироби, заявлені в рекламації в термін до 14 робочих днів з дня прийняття виробів, на які пред'являється рекламація в сервіс АТ Вілк Електронік. Винятком є всі вироби інших брендів, ніж GOODRAM, щодо яких діє термін 30 робочих днів для ремонту або заміни з дня прийняття рекламних виробів в Сервіс АТ Вілк Електронік. З огляду на специфіку спеціальних і промислових виробів, режим рекламації в їхньому випадку може продовжувати термін до 30 робочих днів, про що компанія АТ Вілк Електронік повинна повідомити клієнта. Компанія АТ Вілк Електронік на власний розсуд зробить ремонт або заміну виробів, на які пред'являється рекламація і які вона визнає дефектними. Заміна виробу може здійснюватись на новий виріб або відновлений виріб тієї ж моделі, як на виріб, на який пред'являється рекламація. У разі відсутності можливості провести заміну виробу, на який пред'являється рекламація, виробом тієї ж моделі, заміна буде проведена виробом генерації вище, з тими ж або кращими параметрами в порівнянні з моделлю виробу, на який пред'являється рекламація. Під відновленим виробом розуміється виріб з повною продуктивністю, функціональністю і аналогічними параметрами. Повернення виробу з Сервісу:

1. Умовою для того, щоб особисто забрати виріб з Сервісу, є пред'явлення оригіналу документа, що підтверджує прийом його для рекламації.

2. Передача прийнятих в Сервісу виробів на адресу клієнта перевізником (зкспедитором) здійснюється за рахунок АТ Вілк Електронік.

§ 4

Втрата гарантійних прав

Втратити право на гарантію можливо в разі:

1. Розірвання або пошкодження гарантійних пломб АТ Вілк Електронік.

2. Самостійних ремонтів, здійснених уповноваженими особами, тобто іншими, ніж працівники АТ Вілк Електронік.

3. Механічних, хімічних, термічних, або електричних пошкоджень виробу, в тому числі що виникли в результаті збою комп'ютера або енергетичної мережі, навмисного або випадкового пошкодження виробу.

4. Пошкоджень, що виникли внаслідок використання неналежним чином, або не у відповідності до інструкції, вміщеній на веб-сайті виробника, інструкції зберігання або установки.

§ 5

Загальні положення

Компанія АТ Вілк Електронік не несе відповідальність за втрату або пошкодження даних, записаних на носії. З метою захисту записаних даних від випадкової втрати, слід регулярно робити резервні копії на інші носії пам'яті. Компанія АТ Вілк Електронік не надає послуги по відновленню втрачених даних. Відповідальність компанії АТ Вілк Електронік за дефекти по гарантії враховуються тільки в разі повної сплати за куплений товар. Вироби, що продаються АТ Вілк Електронік не призначені для використання в якості «критичних компонентів» в «пристроях або системах життєзабезпечення» або для інших «критичних застосувань». Під системами життєзабезпечення розуміються системи, які служать для підтримки і забезпечення життєдіяльності, збій яких може призвести до загрози для здоров'я і життя користувача. «Критичні компоненти» - це такі, пошкодження які можуть призвести до поломки обладнання та системи життєзабезпечення або до падіння рівня їх безпеки або ефективності. «Критичне застосування» - це застосування, що несе потенційний ризик смерті, пошкоджень або серйозних матеріальних збитків і пошкоджень навколишньому середовищу. Не слід використовувати вироби в аудіовізуальних пристроях, зокрема в цифрових і аналогових декодерах за винятком виробів, призначених для застосування в цього роду пристроях. З усіх питань, не врегульованих цим документом застосовуються положення загальноприйнятних права Республіки Польща, в тому числі закону «Цивільний кодекс РП» від 23 квітня 1964 роки (Дзєннік статут з 2016 року, поз. 380 з пізнішими змінами). Всі суперечки, що виникають у зв'язку з пред'явленням претензій по гарантії або поруки, передаються в суди загальної юрисдикції Республіки Польща з територіальною підсудністю для АТ Вілк Електронік. Гарантія не бере до уваги будь-якої шкоди, обмеження функціональності або продуктивності виробів GOODRAM, викликаних завантаженням несумісного програмного забезпечення користувачем.

Спеціальна сервісна послуга

АТ Вілк Електронік надає Спеціальну сервісну послугу, яка полягає в безповоротній врегулюванні рекламації в разі пошкодження або виявлення дефекту у виробі. Спеціальної сервісної послугою охоплюються наступні моделі SSD – накопичувачів:

SSDPR-CX300-yyy-X

IRP-SSDPR-S25B-yyy-X

IRU-SSDPR-P34A- yyy-X

IR-SSDPR-S25A-yyy-X

Опис: "yyy" означає об'єм виробу. Напр. SSDPR-CX300-240-X, IR-SSDPR-S25A-480-X

Спеціальною сервісною послугою може скористатися кожен суб'єкт, який приймає участь в процесі продажу, або кінцевий користувач, який є організацією, або фізична особа шляхом відправлення на адресу: serwis@goodram.com нижчеперелічених документів:

1. Копія рахунку-фактури, отриманої при покупці виробу.

2. Рекламаційний акт з описом дефекту, пошкодження виробу.

3. Фотографії виробу з обох сторін.

Детальну інформацію щодо здійснення Спеціальної сервісної послуги можна отримати, відправивши повідомлення на адресу: serwis@goodram.com.