📞 +38 044 496 23 66

Яка тривалість гарантії на продукцію Kingston? Де можна ознайомитися з умовами гарантії?

Гарантійний період на продукцію Kingston.

Тривалість гарантії.
Гарантія-Lifetime: Модулі пам'яті ValueRAM ®, HyperX ®, стандартні і Апгрейдні модулі пам'яті, Flash memory cards (у тому числі Secure Digital, CompactFlash, MultiMediaCard, SmartMedia), ATA Flash і Linear Flash, плати розширення пам'яті, мережеві адаптери, роутери, хаби та свитчи без охолоджуючих вентиляторів, Апгрейдні продукти для Flash адаптерів і мікропроцесорів.

Оригінальний текст гарантії можна прочитати тут.

На всяк випадок, повний текст гарантії наведено нижче:

Гарантійні зобов'язання Kingston.

Даний документ містить вичерпну інформацію про гарантійні зобов'язання Kingston. Для переходу до потрібного розділу клацніть на його назві нижче:

Компанія KINGSTON TECHNOLOGY COMPANY, INC. ("Kingston") гарантує всім користувачам своєї продукції, зазначеної нижче, відсутність шлюбу у використовуваних компонентах і виготовленні. У відповідності з умовами та обмеженнями, викладеними нижче, компанія Kingston, на свій розсуд, проводить ремонт або заміну деталі своєї продукції, що виявилася бракованою через неналежної якості виготовлення або використовуваних матеріалів. Відремонтовані компоненти або виробу на заміну бракованим надаються компанією Kingston на підставі зустрічного обміну на нові або повторно перевірені вироби. Вся повторно перевірена продукція проходить тестування на предмет забезпечення її функціональної відповідності новим виробам. Якщо компанія Kingston не буде мати можливості відремонтувати або замінити виріб, вона відшкодує поточну вартість виробу за ціною, що існує на момент подачі претензії або зарахує її на кредит.

Ця гарантія не поширюється на випадки пошкодження продукції з причини неправильної установки, необережного поводження, неправильної експлуатації, стихійних лих, надмірно низького або високого напруги живлення, нестандартних механічних або кліматичних умов експлуатації, а також розбирання, ремонту або модифікації поза уповноважених сервісних центрів. Дана обмежена гарантія не поширюється також на продукцію із зміненою, знищеної або пошкодженої маркуванням, на продукцію, у відношенні якої не виконувалися правила пакування і транспортування, а також на продукцію, яка була перепродана колишньої в експлуатації або продана з порушенням обмежень на експорт, що діють в Сполучених Штатах Америки.

Дані гарантійні зобов'язання вичерпуються ремонтом, заміною або відшкодуванням вартості бракованої продукції Kingston з урахуванням викладених вище умов та обмежень. Kingston не надає ніяких додаткових гарантій і не несе відповідальності за втрату даних і будь-які інші витрати, пов'язані з встановленням причин виходу систем з ладу, а також монтажем, демонтажем та обслуговуванням продукції Kingston. Справжні гарантійні зобов'язання не розповсюджуються на програмне забезпечення, обладнання та дані, так чи інакше пов'язані, підключені або зберігаються в продукції Kingston. При виникненні яких би то не було претензій повна відповідальність Kingston обмежується заміною обладнання.

Гарантійний термін Безстрокова гарантія: †

Безстрокова гарантія поширюється на наступні види продукції Kingston:
Модулі пам'яті, включаючи ValueRAM, HyperX і спеціалізовану пам'ять Kingston для конкретних систем, карти пам'яті Flash (наприклад, Secure Digital, CompactFlash, MultiMediaCard або SmartMedia), карти пам'яті ATA Flash і Linear Flash, плати розширення пам'яті, мережеві адаптери, маршрутизатори, концентратори і комутатори без механічних систем охолодження (за винятком блоків живлення), адаптери Flash і системи модернізації мікропроцесорів.

П'ятирічна гарантія:
Компанія Kingston надає п'ятирічну гарантію з моменту первісної покупки на наступні види продукції: пристрої читання карт пам'яті і пристрою USB DataTraveler.

Трирічна гарантія:
Компанія Kingston надає п'ятирічну гарантію з моменту первісної покупки на наступні види продукції: жорсткі диски Datapak PC Card.

Дворічна гарантія:
Компанія Kingston надає п'ятирічну гарантію з моменту первісної покупки на наступні види продукції: адаптери PCMCIA (PC Card) типу SSD.

Річна гарантія:
Компанія Kingston надає річну гарантію з моменту первісної покупки на наступні види продукції: комплект DataTraveler Accessory Kit, пристрій читання карт пам'яті TravelLite SD / MMC і портативний мультимедійний програвач KPEX.

Продукція, знята з виробництва та не зазначена в цьому документі, більш не обслуговується по гарантії у зв'язку із закінченням гарантійного строку.

Ця Обмежена гарантія дійсна лише першому покупцеві продукції і тільки протягом терміну, поки продукція належить її першому покупцеві. Права за даними гарантійним зобов'язанням не можуть бути передані іншим особам.

Безкоштовна технічна підтримка.
Якщо у вас виникнуть труднощі з установкою або експлуатацією продукції Kingston, рекомендуємо вам спочатку звернутися в службу технічної підтримки Kingston.
Підтримка через Інтернет надається за адресою: Kingston.com / support.

Компанія Kingston надає клієнтам по всьому світу безкоштовну технічну підтримку на англійській мові. Для того щоб звернутися в службу технічної підтримки Kingston в США і Канаді, потрібно подзвонити по телефону +1 (714) 435-2639 або (безкоштовна лінія) +1 (800) 435-0640.

У Великобританії в службу технічної підтримки Kingston можна зателефонувати за телефоном +44 1932 738888.

Номери телефонів в інших країнах можна знайти на сторінці www.kingston.com / europe / contact.

У службу технічної підтримки модулів пам'яті ValueRAM в Європі можна подзвонити по телефону +44 1932 755210.

Телефони служби технічної підтримки Kingston в Азії: Австралія: 1800-353-916 (безкоштовний телефон в робочий час), 1800-620-569 (безкоштовний цілодобовий телефон) КНР: 800-810-1972 (безкоштовний телефон) Гонконг: 800-900478 ( безкоштовний телефон) Індія: 1800-425-4515 (безкоштовний телефон, з понеділка по суботу з 9:30 до 18:00) Японія: 00531-88-0018 (безкоштовний телефон) Малайзія: 1800-812078 (безкоштовний телефон) Сінгапур: 800 -8861042 (безкоштовний телефон) Тайвань: 0800-666-200 (безкоштовний телефон) Таїланд: 001800-861-0018 (безкоштовний телефон) До інших країн Азії: +886-3-500-1715 (платний номер) Процедура та умови гарантійного обслуговування Для отримання гарантійного обслуговування потрібно повернути браковану продукцію уповноваженому продавцю або дистриб'ютору Kingston, у якого ви придбали цю продукцію. Перш ніж повертати продукт, дізнайтеся правила повернення, встановлені цим продавцем або дистриб'ютором. Зазвичай при поверненні продукції необхідно надати відомості про номери моделей і серійних номерах виробів, а також докладний опис дефекту. Крім цього, необхідно надати підтвердження покупки продукції в якості доказу того, що гарантійний термін ще не минув. У США продукцію можна повернути безпосередньо на фабрику Kingston, попередньо отримавши в Kingston номер поворотній відомості (RMA, Return Material Authorization). Номер RMA можна отримати на сайті Kingston.com / support або в Kingston по телефону +1 (714) 438-1810 або +1 (800) 337-3719. З питань отримання RMA та повернення модулів пам'яті ValueRAM звертайтеся за телефоном +1 (800) 435-0640. Отримавши номер RMA в Kingston, необхідно протягом 30 (тридцяти) днів належним чином упакувати і відправити браковану продукцію цінною бандероллю за адресою: США, Kingston Technology Company, Customer Service, 17665-A Newhope Street, Fountain Valley, CA 92708, USA. Упаковка продукції повинна виключати можливість її пошкодження при пересиланні. На видному місці на упаковці має бути вказано номер Kingston RMA. Якщо номер RMA не буде вказаний на видному місці на упаковці, бандероль повернуть відправнику, не відкриваючи. Якщо ви живете в Європі і у вас немає можливості повернути продукцію уповноваженому продавцю або дистриб'ютору, у якого вона була куплена, можна повернути її безпосередньо в сервісний центр за адресою Великобританія, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK . Перед поверненням продукції необхідно отримати в Kingston номер поворотній відомості (RMA). Номер RMA можна отримати на сайті європейської служби технічної підтримки Kingston - kingston.com / support. При поверненні продукції пред'являються такі ж вимоги до пересилання, як в США. В Азії процедура реалізації гарантії залежить від країни. На Тайвані можна повернути браковану продукцію місцевим дистриб'ютору або в сервісний центр, або оформити заявку на повернення через Інтернет. Для продовження клацніть на цьому посиланню. У КНР потрібно отримати RMA в уповноваженого дистриб'ютора або в авторизованому сервісному центрі. Клацніть на цьому посиланні для перегляду списку сервісних центрів в КНР. В інших країнах Азіатсько-Тихоокеанського басейну потрібно отримати RMA у місцевого продавця або дистриб'ютора. Протягом 3 днів з моменту отримання RMA необхідно упакувати браковану продукцію та відправити її цінною бандероллю FedEx за наступною адресою: Тайвань, Kingston Technology Far East Corp, No. 1-5, Li-Hsin Rd. I, Science Park, Hsinchu, Taiwan R.O.C. Компанія Kingston не несе відповідальності за витрати, пов'язані з пересилкою і митним оформленням вантажу. Клацнувши на цьому посиланню, можна переглянути повні правила видачі RMA компанії Kingston Technology Far East (доступ надається лише уповноваженим продавцям і дистриб'юторам Kingston). Повернута продукція стає власністю Kingston. Витрати по відправці відремонтованої продукції або продукції, наданої на заміну вийшла з ладу, візьме на себе Kingston. У відношенні відремонтованої продукції та продукції, наданої на заміну вийшла з ладу, продовжує діяти гарантія, яка розповсюджувалась на спочатку куплену продукцію. Якщо строк дії цієї гарантії менше 90 днів, він продовжується до 90 днів.

Обмеження відповідальності:

ПОЛОЖЕННЯ, ЩО ВИЗНАЧЕНІ НИЖЧЕ, утворюють повну ОБСЯГ Гарантійні зобов'язання компанії KINGSTON ЩОДО СВОЄЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ЗАМІНЮЮТЬ СОБОЮ ВСІ ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ ТА УМОВИ ГАРАНТІЇ, І БУДЬ НАДАНІ В усній або письмовій формі. За винятком гарантійних зобов'язань, ПРЯМО НАВЕДЕНИХ ВИЩЕ, КОМПАНІЯ KINGSTON НЕ НАДАЄ ЖОДНИХ ІНШИХ ГАРАНТІЙ НА СВОЮ ПРОДУКЦІЮ І СПРАВЖНІМ прямо заявляють про відсутність яких би то не було інших ГАРАНТІЙ. ЗОКРЕМА, В ТОМУ ОБСЯЗІ, В ЯКОМУ ЦЕ не суперечить чинному законодавству, КОМПАНІЯ НЕ НАДАЄ ЖОДНИХ ІНШИХ ВИДІВ ГАРАНТІЙ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ державному, регіональному та МІСЦЕВИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ, А ТАКОЖ НЕ НАДАЄ ЖОДНИХ ГАРАНТІЙ НЕПОРУШЕННЯ ПРАВ ТРЕТІХ ОСІБ, НЕЯВНІ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ ПРИДАТНОСТІ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЯКИХ БИ ЦІЛЕЙ. ВСІ явно і неявно надається гарантія діє тільки протягом гарантійного терміну, вказаного ВИЩЕ. В ДЕЯКИХ КРАЇНАХ І юрисдикції встановлені обмеження щодо мінімального обсягу надається гарантія і гарантійний термін, Тому наведені вище положення про відмову від ГАРАНТІЙ МОЖЕ БУТИ НЕДІЙСНИМ ДЛЯ ВАС. ПРОДУКЦІЯ KINGSTON не призначені для експлуатації У СКЛАДІ СИСТЕМ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯ І СИСТЕМ, В ЯКИХ НЕСПРАВНІСТЬ АБО ПОРУШЕННЯ НОРМАЛЬНОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ КОМПОНЕНТІВ може підвищити ймовірність заподіяння шкоди здоров'ю або загибелі людей. КОМПАНІЯ KINGSTON НЕ НЕСЕ НІЯКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА СМЕРТЬ І ЗАГИБЕЛЬ ЛЮДЕЙ, А ТАКОЖ ЗА БУДЬ шкоди їх здоров'ю або майну, ВИКЛИКАНИЙ використання продукції компанії В ЯКИХ БИ СИСТЕМАХ, включаючи військових та армійських ОБЛАДНАННЯ, системи управління рухом транспорту, АВАРІЙНІ СИСТЕМИ, МЕДИЧНЕ І сполученого з ним ОБЛАДНАННЯ. ЯКЩО ПРОДУКЦІЮ КОМПАНІЇ ПОТРІБНО ВИКОРИСТОВУВАТИ В ПОДІБНИХ СИСТЕМАХ, ЗВЕРНІТЬСЯ В KINGSTON ДЛЯ ОТРИМАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ КОМПОНЕНТІВ. Сумарний обсяг ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ KINGSTON В РАМКАХ ЦЬОГО І ВСІХ ІНШИХ ПРЯМИХ І НЕЯВНИХ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ПОЛЯГАЄ В ЗОБОВ'ЯЗАННІ відремонтувати або замінити браковану продукцію, АБО відшкодувати її вартість. РЕМОНТ, ЗАМІНА ТА ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТОСТІ ТОВАРІВ - ЄДИНІ ФОРМИ ВІДШКОДУВАННЯ В РАМКАХ ГАРАНТІЙНІ І БУДЬ-ЯКИХ ІНШИХ ЮРИДИЧНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ. СПРАВЖНІМ КОМПАНІЯ KINGSTON в максимально не суперечать законодавству ОБСЯЗІ ЗНІМАЄ З СЕБЕ ЯКУ БИ відповідальність перед покупцем і кінцевим користувачам СВОЄЇ ПРОДУКЦІЇ ЗА ЯКІ БИ ВИТРАТИ, ЗБИТКИ, ВТРАТУ ДАНИХ, недоотримання доходів, ВТРАТУ ЗАОЩАДЖЕНЬ, ПОTЕРЮ ПРИБУТКУ І ВСЕ ІНШІ ПРЯМІ І НЕПРЯМІ ФОРМИ ЗБИТКІВ, так чи інакше пов'язаних з придбанням АБО НЕМОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТОВАРІВ KINGSTON, НАВІТЬ ЯКЩО КОРПОРАЦІЯ KINGSTON було повідомлено ПРО МОЖЛИВІСТЬ ТАКИХ ЗБИТКІВ. В ДЕЯКИХ КРАЇНАХ І юрисдикції ЗАБОРОНЕНІ ВІДМОВА ТА ОБМЕЖЕННЯ ОБСЯГУ відповідальність за певні види непрямий збиток, ТОМУ вищевказаного Положення МОЖЕ БУТИ НЕДІЙСНИМ ДЛЯ ВАС. СПРАВЖНЯ ОБМЕЖЕНА ГАРАНТІЯ ДАЄ ВАМ ПЕВНІ ЮРИДИЧНІ ПРАВА. Крім цього, У ВАС МОЖУТЬ БУТИ І ІНШІ ПРАВА, ОБСЯГ І ЗМІСТ ЯКИХ залежить від конкретної країни. У ВІДНОШЕННІ ГРОМАДЯН КРАЇН, ЩО ВХОДЯТЬ У ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ, діє становище: ЯКЩО ЦЯ продукція була придбана в споживчих цілях (А НЕ ДЛЯ БІЗНЕСУ), ДАНІ ОБОВ'ЯЗКИ не можуть суперечити ВАШИМ ПРАВ СПОЖИВАЧА. ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НЕ ПОРУШУЄ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ KINGSTON за заподіяння шкоди здоров'ю, викликане халатністю або навмисно перекручених фактів. рідер і продукція програми Kingston Private Logo Program. Гарантія 1 рік: DataTraveler Accessory Kit, TravelLite SD / MMC рідер і плейєр KPEX Portable Media Player. Гарантія на товар, який знятий з виробництва, не підтримується. Процедура повернення та вимоги. Ви повинні звернутися до авторизованому дилера або дистриб'ютору, у якого Ви придбали дану продукцію, попередньо надавши необхідні дані і переконавшись у гарантійного товару. Стандартно Ви повинні надати дані для ідентифікації продукту (артикул і серійний номер), а також детальну інформацію по несправності. Також Ви повинні надати документи, підтверджують придбання. Якщо продукція була придбана у ТОВ «Київ-ТЕК», потрібно відправити запит, і співробітник сервіс-центру зв'яжеться з Вами. Якщо у Вас немає можливості звернеться безпосередньо в компанію, де Ви придбали товар, Ви можете повернути його безпосередньо в сервіс центр Kingston: Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK.

Перед поверненням товару обов'язковою умовою є присвоєний номер RMA від Kingston. Отримати його можна відвідавши kingston.com / support.

Write Your Comment

Only registered users can write comments. Please, log in or register