📞 +38 044 496 23 66

Я встановив пам'ять в ноутбук, але комп'ютер не завантажується або не розпізнає пам'ять. Як мені вирішити цю проблему?

По-перше, перевірте, що в ноутбуці встановлений правильний тип пам'яті. Для отримання довідкової інформації скористайтеся онлайновим засобом пошуку модулів пам'яті Kingston, розташованим за адресою www.kingston.com. Переконавшись, що в комп'ютері встановлено правильний тип пам'яті, виконайте наступні дії.

Перед установкою пам'яті вимкніть ноутбук, відїєднайте акумулятор і від'єднайте кабель живлення. Повторно встановіть модуль пам'яті в гніздо, вирівнявши і натиснувши на нього, щоб зафіксувати (до щолчка). Під'єднайте акумулятор і кабель живлення, завантажте комп'ютер.
Якщо ви правильно встановили рекомендовану пам'ять, але комп'ютер як і раніше не завантажується або не може розпізнати пам'ять, може знадобитися завантаження нової версії BIOS з веб-сайту виробника вашого комп'ютера.

Примітка. Компанія Kingston не несе ніякої відповідальності за будь-які проблеми, пов'язані з перепрограмуванням BIOS. Перепрограмування BIOS є всього лише одним з варіантів усунення несправностей. Клієнти компанії, що виконують перепрограмування BIOS, роблять це на свій страх і ризик. Всі інструкції по оновленню BIOS надаються виробником комп'ютера або стороннім виробником BIOS, а не компанією Kingston.

Write Your Comment

Only registered users can write comments. Please, log in or register