📞 +38 044 496 23 66

Я встановив пам'ять в настольний комп'ютер, але комп'ютер не завантажується або не розпізнає пам'ять. Як мені вирішити цю проблему?

По-перше, перевірте, що в комп'ютері встановлено правильний тип пам'яті. Для отримання довідкової інформації скористайтеся онлайновим засобом пошуку модулів пам'яті Kingston, розташованим за адресою www.kingston.com. Переконавшись, що в комп'ютері встановлено правильний тип пам'яті, виконайте наступні дії.
1) Вимкніть комп'ютер і відключіть його від електромережі.
2) Повторно вставте модуль (модулі) пам'яті найбільшого обсягу в перший роз'єм, встановивши модулі меншого обсягу в наступні роз'єми (в порядку убування обсягу). Щоб забезпечити правильність установки модулів пам'яті, вирівняйте прорізи в модулі пам'яті з виступами всередині роз'єму для модуля пам'яті, потім впевнено натисніть на модуль, щоб він встав в роз'єм і був зафіксований бічними затискачами.
3) Перевірте, чи всі кабелі усередині комп'ютера підключені правильно. Можливо, ви не підключили необхідний штекер живлення до материнської плати або випадково від'єднали кабель, що веде до жорсткого диска.
4) Якщо ви правильно встановили рекомендовану пам'ять, але комп'ютер як і раніше не завантажується або не може розпізнати пам'ять, може знадобитися завантаження нової версії BIOS з сайту виробника вашого комп'ютера.

Примітка. Компанія Kingston не несе ніякої відповідальності за будь-які проблеми, пов'язані з перепрограмуванням BIOS. Перепрограмування BIOS є всього лише одним з варіантів усунення несправностей. Клієнти компанії, що виконують перепрограмування BIOS, роблять це на свій страх і ризик. Всі інструкції по оновленню BIOS надаються виробником комп'ютера або стороннім виробником BIOS, а не компанією Kingston.

Write Your Comment

Only registered users can write comments. Please, log in or register